fbpx

Responsive Design: 4 Λόγοι που το χρειάζεσαι

Responsive Design: 4 Λόγοι που το χρειάζεσαι

Το Responsive Design, δηλαδή η κατασκευή μιας ιστοσελίδας με τρόπο ώστε να λειτουργεί σωστά σε όλες τις κινητές συσκευές, αποτελεί σήμερα απαραίτητο «συστατικό» μιας ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας. Όμως, ακόμα και το 2016, μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων επαγγελματιών ή μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που διαθέτουν ένα website, δεν έχουν κατανοήσει εντελώς τη σημασία μίας responsive ιστοσελίδας, που θα είναι κατάλληλη για κινητές συσκευές, και το ρόλο που αυτή παίζει στην επιτυχημένη επαγγελματική προβολή τους στο διαδίκτυο.

Το αν είναι ένα site mobile friendly συνιστά, πλέον, καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία, τις πωλήσεις, αλλά και για την ίδια την ύπαρξή του πολλές φορές.

Γιατί είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση να έχει μία ιστοσελίδα κατάλληλη για κινητές συσκευές;

Ας δούμε 4 από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους είναι απαραίτητο για μία μικρομεσαία επιχείρηση να αποκτήσει μία φιλική προς κινητές συσκευές ιστοσελίδα.

1. Η αύξηση της χρήσης του internet μέσω mobile συσκευών είναι ραγδαία

Το 2016 αποτελεί την πρώτη χρονιά που σε αρκετές χώρες οι αναζητήσεις μέσω κινητών συσκευών, αναμένεται να ξεπεράσουν τις αναζητήσεις που γίνονται από desktop συσκευές (σταθεροί υπολογιστές και laptop). Μάλιστα, η τάση αυτή προβλέπεται να συνεχίσει να είναι αυξητική για το επόμενο διάστημα.

Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά για την ελληνική αγορά:

  • 53% των Ελλήνων χρηστών του internet συνδέεται μέσω κινητών συσκευών
  • Οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 2.1 συσκευές για να συνδεθούν στο διαδίκτυο (desktop συσκευές, κινητές, tablets, κονσόλες παιχνιδιών κ.λπ.)
  • 42% των Ελλήνων χρηστών του internet χρησιμοποιεί κινητές συσκευές τόσο συχνά, όσο και desktop συσκευές, για να πλοηγηθεί στο διαδίκτυο.

2. Οι ιστοσελίδες που είναι mobile friendly είναι πιο αποδοτικές στην προσέλκυση πωλήσεων

  • Τα σωστά προσαρμοσμένα mobile websites έχουν διπλάσια απόδοση σε πωλήσεις
  • 67% των καταναλωτών είναι πιθανότερο να κάνουν μία επιθυμητή ενέργεια (conversion) σε ένα mobile optimized website. Ως τέτοια ενέργεια ορίζεται η συμπλήρωση μίας φόρμας ή η αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας

3. Καλύτερο ranking στις μηχανές αναζήτησης

Τον Απρίλιο του 2015, η Google προχώρησε, για πρώτη φορά, σε ένα μεγάλο update του αλγόριθμου ο οποίος κατατάσσει τα διάφορα sites στα οργανικά αποτελέσματα για αναζητήσεις από κινητές συσκευές.

Μετά από το παραπάνω update, γνωστό ως και “mobilegeddon”, η ποιότητα ενός mobile site επηρεάζει καθοριστικά τα οργανικά αποτελέσματα (rankings) της μηχανής αναζήτησης της Google.

Έτσι, τα sites που είναι φιλικά προς κινητές συσκευές έχουν επιπλέον ώθηση και μεγαλύτερο δείκτη σημαντικότητας στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων, έναντι των σχετικών (δηλαδή των ανταγωνιστικών) sites που δεν είναι mobile friendly.

Δεδομένου ότι η χρήση των κινητών συσκευών αυξάνεται με αλματώδεις ρυθμούς, η μη προσαρμογή στις ανάγκες των χρηστών και στα νέα δεδομένα του SEO για κινητές συσκευές συνεπάγεται με επαγγελματική «αυτοκτονία»: Εν ολίγοις, όποιος δεν προσαρμόζεται, χάνει πελάτες!

4. Οι χρήστες δεν έχουν υπομονή

Οι επιλογές που έχει ένας πιθανός πελάτης μίας επιχείρησης είναι δεκάδες ή εκατοντάδες, ειδικά όταν αυτή δεν διαθέτει το μονοπώλιο σε μία αγορά ή το brand name της δεν την καθιστά μοναδική.

Ως εκ τούτου, οι πελάτες είναι λιγότερο ανεκτικοί σε ιστοσελίδες που δεν τους προσφέρουν μία σωστή εμπειρία χρήσης. Ζητούν ταχύτητασαφήνειαευχρηστία και ευκολία.

Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά για την ελληνική αγορά*

  • Μόνο 8% των χρηστών θα εξακολουθούσαν να χρησιμοποιούν ένα site ακατάλληλο για κινητές συσκευές από το τηλέφωνό τους
  • 25% των χρηστών θα στραφούν σε παρόμοια sites, που είναι πιο λειτουργικά σε κινητές συσκευές. Ας το ξαναγράψουμε: 25 στους 100 υποψήφιους πελάτες μίας επιχείρησης θα εγκαταλείψουν το site της, για να επισκεφθούν ένα ανταγωνιστικό site, εάν αυτό δεν είναι mobile friendly!

*Πηγή: Consumer Barometer της Google

Τι σημαίνει αυτό για τη δική σου επιχείρηση;

Αν η ιστοσελίδα της εταιρείας σου δεν παρέχει μία mobile friendly εμπειρία χρήσης, ουσιαστικά «στρέφεις» τους επισκέπτες της σε sites ανταγωνιστών σου. Με άλλα λόγια, χαρίζεις πελάτες στους ανταγωνιστές σου!

Νέα Αίτηση Προσφοράς LUX UV

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία για να λάβετε μια επακριβής και ανταγωνιστική προσφορά. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε κάποια επακριβή χαρακτηριστικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Ποσότητα
Invalid Input

Όψεις(*)
Invalid Input

Υπάρχει Μακέτα Έτοιμη
Invalid Input

Επιθυμητή Ημερομηνία Παράδοσης
Invalid Input

Παραλαβή ή Παράδοση
Invalid Input

Επωνυμία Εταιρείας
Invalid Input

Όνομα Υπευθύνου(*)
Invalid Input

Τηλέφωνο Επικοινωνίας(*)
Invalid Input

E-mail
Invalid Input

Παρατηρήσεις
Invalid Input

Invalid Input

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Προσπαθήστε ξανά!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2105220795.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Προσπαθήστε ξανά!